Субота
2024-06-29
3:27 AM
Дивись вниз
Архів записів
Пошук
Вхід на сайт
Календар
«  Червень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 24
Друзі сайту
  • uCoz Community
  • uCoz Manual
  • Video Tutorials
  • Official Template Store
  • Best uCoz Websites
  • Статистика

    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0
    Сайт вчителя математики Ліщинської Валентини Василівни

     

    Теми батьківських зборів, годин спілкування, класних зборів.

    /temi_vikhovnikh_zakhodiv.doc

    ТЕСТ  « ЧИ  ВМІЄТЕ  ВИ  СПРАВЛЯТИСЯ  ЗІ  СТРЕСОМ?»

     

    п/п

     

     

    Твердження

     

    Часто

     

    Рідко

     

    Ніколи

    1.

    Я  почуваюся  щасливим(ою)

    0

    1

    2

    2.

    Я  сам(а)  можу  зробити  себе  щасливим (ою)

    0

    1

    2

    3.

    Мене  охоплює  почуття  безнадійності

    2

    1

    0

    4.

    Я  здатний(а)  розслабитися  у  стресовій  ситуації

    0

    1

    2

    5.

    Якби  я  пережив (ла)  дуже  сильний  стрес  то  обов’язково  звернувся(лася)  б  по  допомогу  до  фахівця

    0

    1

    2

    6.

    Я  схильний (а)  до  смутку

    2

    1

    0

    7.

    Мені  хотілося  б  бути  ким- небудь  іншим

    2

    1

    0

    8.

    Мені  хотілося  б  опинитися  в  іншому  місці

    2

    1

    0

    9.

    Я  легко  засмучуюсь 

    2

    1

    0

          КЛЮЧ  ДО  ТЕСТУ

    ·        0-3 бали.    Ви  вмієте  володіти  собою  і,  ймовірно,  цілком  щасливі.

    ·        4-7  балів.  Ваша  здатність  справлятися  зі  стресом  десь  на  середньому                   

                      рівні.  Вам  корисно  взяти  на  озброєння  деякі  прийоми,  що 

                      допомагають  боротися  зі  стресом.

    ·        8  і  більше  балів.  Вам  поки  що  важко  боротися  із  життєвими 

                                 негараздами.  Якщо  ви  хочете  зберегти  свої  душевні  і                      

                                фізичні сили,  вам  необхідно  навчитися  використовувати   

                                ефективніші  методи  боротьби  зі  стресом.\

    Додаток И

    РАЦІОНАЛЬНІСТЬ ВИКОРИСТАННЯ ЧАСУ УЧНЯМИ

     

     

     

        День  тижня

     

     

    Час на виконання домашніх завдань

     

     

    Час перебування за комп’ютером

    Час безпосереднього спілкування з батьками, друзями

    Понеділок

     

     

     

    Вівторок

     

     

     

    Середа

     

     

     

    Четвер

     

     

     

    П’ятниця

     

     

     

    Субота

     

     

     

    Неділя

     

     

     

     

    Примітка: на виконання дитиною домашніх завдань в 8-9 класі повинно              

                      витрачатися 2-3 год., а в старшій школі 3-4 год. Перебування за

                      комп`ютером у 8-9 класах до 1год., в 10-11 класах -  до 2 год.

                      Зрозуміло, що заповнення такої таблиці повинно базуватися на

                      довірливих стосунках вихованця і наставника. Але за будь-яких

                      обставин завжди реально допомогти дитині організувати свій час.

    Додаток І

    ЗАВДАННЯ ТВОРЧОГО ХАРАКТЕРУ

     

    СЕРЦЕ  ДОБРОТИ:  на  дошці  прикріплене  велике  серце,  виготовлене  із                    

                                        шпалер   вчителем,  кожен  із  дітей  виготовляє  своє                                         

                                        маленьке.  За   завданням  вчителя  дитина пише, що  вона         

                                        відчуває  до своєї  мами.

                                        Вчитель  прикріплює  маленькі  сердечка  до  великого  і 

                                        зауважує, що  материнське  серце  відчуває  все  те,  що 

                                        відчуваєте  ви,  тільки  набагато  більше.

     

    ПЛАН   ЛЮБОВІ:   на  аркуші  паперу   діти  пишуть  імена  своїх  рідних.  Навпроти 

                                      кожного  імені  вказують,  що  любить  кожен  з  них.  Наступним 

                                      кроком  є  вибір  того,  що  може  зробити  кожна  дитина,  щоб 

                                      принести  радість  своїм  близьким.  Так  і  створюється  план                

                                      любові.

    СКАЖИ  ХОРОШЕ:  діти  стають  в  коло,  вчитель  їм  показує  будь-який  предмет  і 

                                       непомітно  кладе  в  руки  одній  дитині.  Ця  дитина  має  сказати 

                                     щось  хороше  про  свого  сусіда  справа  чи  зліва.  Потім  гра 

                                     продовжується,  діти  передають  предмет,  поки  не  пролунає 

                                    «Стоп!»

     

    МОЇ  ОБОВ’ЯЗКИ:  діти  на  окремих  листках  пишуть  обов’язки,  які  вони 

                                     виконують в  школі  та  вдома.  Потім  визначають  спільні 

                                     пункти  і  складають загальний  список  обов’язків  учнів  класу

    Додаток Ї

    ОСНОВНІ ПОЛОЖЕННЯ КОНВЕКЦІЇ ООН ПРО ПРАВА ДИТИНИ У ВИГЛЯДІ ЗВЕРНЕННЯ ДІТЕЙ  ДО ДОРОСЛИХ

    • ми - діти  світу.  Хто  б  не  були  наші  батьки,  де  б  ми  не  жили,  поводьтеся  з  нами,  як  з  рівними.  Ми  гідні  того,  щоб  отримувати  все  найкраще  з  того,  що  може  дати  світ.
    • захищайте  нас,  щоб  ми  мали  можливість  рости  гідно  і  вільно.
    • нехай  у  нас  буде  земля  і  ім’я,  які  ми  можемо  назвати  своїми.
    • ми  не  повинні  мерзнути,  у  нас  повинен  бути  дах  над  головою, забезпечте  нас  їжею  і  місцем  для  ігор. Якщо  ми  хворіємо,  то  нам потрібен  догляд.
    • якщо  в  нас  проблеми  у  фізичному  чи  розумовому  розвитку,  то  ви  ще  більше  дбайте  про  нас  і  враховуйте  наші  проблеми.
    • дайте  нам  змогу  жити  в  сім`ї,  якщо  сім`я  не  може  про  нас  піклуватися,  то  візьміть  нас  до  себе.
    • добре  навчайте  нас,  щоб  ми  могли  бути  щасливими  та  плідно  прожити  своє  життя.  Проте  дайте  нам  можливість   і  гратися,  щоб  ми  самі  навчалися.
    • нехай  у  важку  годину  ми  будемо  першими,  кому  ви  допоможете.  Майбутнє  світу  залежить  від  нас.
    • захистіть  нас  від  жорстокості  тих,  хто  може  з  нами  погано  обходитися.
    • ростіть  нас  в  умовах  терпимості,  любові  і  свободи. Коли  ми  виростемо,  то  віддячимо  вам  тим  же.

             

    Додаток К

    ГОДИНА СПІЛКУВАННЯ

     ТЕМА:  Права  мого  дитинства.

     МЕТА:  познайомити  учнів  з  основними  положеннями  Конвенції  ООН   

                  «Про  права  дитини», навчити  правильно  реалізувати  свої  права 

                  і  розуміти   необхідність  виконання  обов’язків,  виховувати  в

                  учнів  поважливе  ставлення  до  себе  та  до  інших.

    ОБЛАДНАННЯ:  Конвенція  ООН  «Про  права  дитини»,  чисті  аркуші          

                  паперу,  кольорові  олівці  чи  фломастери

                                                 ХІД  ЗАНЯТТЯ

    1.     Творче  завдання  « ЩО  МЕНІ  ПОТРІБНО  ДЛЯ  ЩАСТЯ?»

     

        Роздаю  дітям  чисті  аркуші  паперу  і  пропоную  скласти  список  того,  що  на  їхню  думку  необхідне  для  щасливого  дитинства.  З  перерахованих  ними  речей  діти  вибирають   три  найважливіші  для  них. 

     

    Інтерактивна  технологія  « Два,  чотири,  всі  разом».

        Об’єдную  дітей  у  пари  і  пропоную  скласти  список    необхідного  для  щасливого  дитинства   для  їх  пари.  Потім об’єднуємося  у  четвірки,  і  нарешті  всі  разом  на  дошці  складаємо  список  для  всього  класу.

     

        2.Слово  вчителя.

        Сьогодні,  діти,  ми  поговоримо  з  вами  про  дуже  важливі  і  непрості  речі – це  права  кожної  дитини.  Але  не  слід  забувати,  що  кожна  людина  повинна  виконувати  ще  й  обов’язки,  які  на  неї  покладає   закон  і  мораль.

        Ви  поки  ще  діти,  але  ваші  права  теж  захищені,  бо  ви  є  маленькими  громадянами  великої  країни.

     

                                          

    Питання  для  обговорення:

    1.Яким  законом  захищені  права  всіх  громадян  держави?

    2. З  якого  віку  дитина  вважається  повнолітньою?

    3.Чи,  на  вашу  думку,  існує   закон,  який  захищає  права  дітей?

    4. Які  права  має  кожна  дитина?

      В 1989  році  представники  урядів  розвинених  країн  підписали  угоду,  яка  називалась  Конвенцією  про  права  дитини.  В  документі  зазначалося,  що  дитиною  вважається  людина,  якій  ще  не  виповнилося  18  років.  

                                      

                                            Дитина  має  право  на:

    -  життя;

    -  ім’я  і  набуття  громадянства;

    -  свободу  думки,  совісті,  віросповідання;

    -  особисте  і  сімейне  життя;

    -  захист  від  посягань  на  особисте  життя,  честь  і  гідність;

    -   повноцінне  і  достойне  життя;

    -   освіту,  відпочинок  і  дозвілля;

    -   захист  від  економічної  експлуатації;

    -   негайний  доступ  до  правничої  допомоги.

     

    Творче  завдання  «Я  МАЮ  ПРАВО!»

        Діти  порівнюють  перелік  своїх  потреб  і  бажань  та  короткий  виклад  змісту  Конвекції  про  права  дитини

                 

                 Інтерактивна  технологія   « МІКРОФОН».

       Діти  за  бажанням,  передаючи  з  рук  у  руки   уявний  мікрофон,  дають  відповіді  на  запитання.

     

        1.Чи  є  відмінності  між  вашим  переліком  і  положеннями  Конвенції?  У  чому       

        вони  полягають?

     2. Як  ви  гадаєте,  чому  Конвенція  стала  переліком  потреб,  а  не  бажань?

     3. Як  ви  гадаєте,  навіщо  потрібно  вам  знати  ваші  права?

     

    4. Творча  лабораторія  « ПРОПАГУВАННЯ  ПРАВ»

     

             Вчитель  пропонує   намалювати  дітям  плакат,  який  би  пропагував одне з  положень  Конвенції.

     

                      Інтерактивна  технологія  «КОЛО  ІДЕЙ»

      Кожна  групка  висовує  і  захищає  ідею  рекламного  плакату  та  суттєвість  і  доцільність  слогану.

     

    2.     Бліц-вікторина

     

    Чи  можеш  ти  назвати:

    ·        одне  з  прав людини;

    ·        країну,  де  порушуються  права  людини;

    ·        документ,  який  проголошує  права  дитини;

    ·        організацію,  яка  бореться  за  права  дітей;

    ·        право,  яке  мають  усі  діти;

    ·        право  дитини,  порушення  якого  турбує  тебе  особисто.

     

    Заключне  слово  вчителя